VRÁCENÍ
Odstoupit od smlouvy, tedy vrátit zboží, můžete bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Než nám zboží pošlete zpět, zacházejte s ním i jeho obalem opatrně, prosím.
Vrácení i reklamace probíhá na Oulu online na pár kliknutí. Nemusíte proto nikde hledat nebo tisknout žádné dokumenty.
JAK ZBOŽÍ VRÁTIT
1. Vyplňte vratkový formulář
Vše vyřídíte online. Stačí kliknout na toto tlačítko.
2. Výrobky pečlivě zabalte
Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené a musí být v originálním balení. Zabalte ho proto do původní krabice. U křehkých předmětů doporučujeme extra ochranu a pečlivost, aby obsah balíku vydržel případné nárazy. Můžete samozřejmě využít výplně, které už v zásilce byly.
Pokud posíláte zpět něco velkého nebo atypického, dejte nám vědět na store@oulu.cz a společně se domluvíme co a jak.
3. Zašlete balíček zpět na naši adresu
Oulu.
Pražská 988/35, 268 01 Hořovice
Doporučujeme dopravce Zásilkovna nebo Balíkovna pro menší zásilky pro větší PPL, DPD nebo Toptrans. Vyzvednou balík přímo na vaší adrese nebo ho předáte na podacím místě.
Toto odeslání je na vaše náklady.
S vráceným zbožím se u nás můžete zastavit i osobně na výše uvedené adrese.
4. Počkejte na vrácení peněz
Po doručení vráceného zboží máme 14 dní na jeho kontrolu a vrácení peněz. Ty vám pošleme na účet, který jste uvedli ve vratkovém formuláři.
V případě jakýchkoliv otázek nám určitě napiště na store@oulu.cz!
REKLAMACE
1. Zboží vám přišlo poškozené
Než si balík převezmete, vždycky ho pečlivě zkontrolujte, jestli nemá porušený obal. Pokud ano a zásilka je viditelně poškozená, nepřebírejte ji, prosím. Pokud škodu objevíte až uvnitř balení, určitě nám dejte co nejdříve vědět na store@oulu.cz. Své zboží i obal vyfoťte a všechno uschovejte pro pozdější vyhodnocení reklamace.
2. Reklamace v záruční době
Všechny naše výrobky, kromě bazarového zboží, mají záruční dobu 24 měsíců. Ta se počítá ode dne převzetí zásilky a řídí se reklamačním řádem.
JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT
1. Vyplňte reklamační formulář
Vše vyřídíte online. Nemusíte nic tisknout, ani nikam posílat.
2. Výrobky pečlivě zabalte
Reklamované zboží zabalte. Raději více než méně. U křehkých předmětů doporučujeme extra ochranu a pečlivost.
Pokud posíláte zpět něco velkého nebo atypického, dejte nám vědět na store@oulu.cz a my vám rádi poradíme co a jak.
3. Zašlete balík zpět na naši adresu
Oulu.
Pražská 988/35, 268 01 Hořovice
Doporučujeme dopravce Zásilkovna nebo Balíkovna pro menší zásilky pro větší PPL, DPD nebo Toptrans. Vyzvednou balík přímo na vaší adrese nebo ho předáte na podacím místě.
Toto odeslání je na vaše náklady.
S reklamovaným zbožím se u nás můžete zastavit i osobně na výše uvedené adrese.
4. Počkejte na informační e-mail
Až nám reklamované zboží dorazí, prohlédneme ho a zkontrolujeme vady. O tom, jestli vám ho vyměníme, opravíme a nebo budeme vracet peníze, vás budeme informovat do 14 dnů.
V případě jakýchkoliv otázek nám určitě napiště na store@oulu.cz!